ZASADY SKŁADANIA I REALIZACJI ZAMÓWIEŃ.
Kupujący może złożyć Zamówienie:
- w ramach swojego Konta po uprzednim wypełnieniu Formularza Zamówienia w dowolnym momencie – Kupujący powinien wypełnić Formularz Rejestracji (założyć Konto), dodać Produkty do Koszyka, wypełnić Formularz Zamówienia oraz potwierdzić Zamówienie dedykowanym przyciskiem
- poprzez wypełnienie Formularza Zamówienia dostępnego bez konieczności zakładania Konta w dowolnym momencie – Kupujący powinien dodać Produkty do Koszyka, wypełnić Formularz Zamówienia oraz potwierdzić Zamówienie dedykowanym przyciskiem
- na adres e-mail Sprzedawcy: office@gamespot.com.pl w dowolnym momencie – Kupujący powinien w wiadomości e-mail stanowiącej oświadczenie woli o chęci złożenia Zamówienia wskazać, które Produkty mają być objęte Zamówieniem
Potwierdzenie złożenia oraz przyjęcia do realizacji Zamówienia zostanie przesłane Kupującemu przez Sprzedawcę w formie wiadomości e-mail po złożeniu Zamówienia w sposób wskazany w punkcie poprzedzającym. W przypadku Zamówienia złożonego w sposób wskazany w lit. d punktu poprzedzającego, w wiadomości e-mail Kupujący otrzymuje link aktywacyjny, którego kliknięcie przez Kupującego potwierdza złożenie Zamówienia i umożliwia przyjęcie go do realizacji.
Umowę Sprzedaży między Sprzedawcą a Kupującym uznaje się za zawartą z chwilą otrzymania przez Kupującego wiadomości e-mail, o której mowa w punkcie poprzedzającym.
Zamówienia złożone w dni robocze od poniedziałku do piątku po godz. 15:00, jak również w soboty, niedziele oraz inne dni ustawowo wolne od pracy, o których mowa w ustawie z dnia 18 stycznia 1951 r. o dniach wolnych od pracy będą przekazywane do realizacji następnego dnia roboczego.
Zamówienia przekazane do realizacji mogą być anulowane przez Kupującego będącego Konsumentem do momentu wysyłki Produktu.
Czas realizacji Zamówienia (skompletowanie Zamówienia i przygotowanie go do wysyłki) wynosi do 1 do 7 dni roboczych, z uwzględnieniem pkt 8 i 9 niniejszego paragrafu. Łączny
Czas realizacji Zamówienia oraz dostawy wynosi maksymalnie do 21 dni (dotyczy sytuacji, w których Produkt dostępny jest w magazynie i nie dotyczy Zamówień Specjalnych oraz Zamówień na Produkty Przedpremierowe). W przypadku Produktów Specjalnych wykonywanych na zamówienie indywidualne czas realizacji Zamówienia jest każdorazowo ustalany z Kupującym. W przypadku odwołania premiery Produktu przedpremierowego przez producenta (wydawcę), Sprzedawca zwróci Kupującemu wszystkie dokonane przez niego płatności uiszczone na poczet Zamówienia Produktu przedpremierowego.
Czas realizacji Zamówienia, o którym mowa w pkt 6 niniejszego paragrafu, może zostać przesunięty w przypadku wystąpienia siły wyższej, przez którą należy rozumieć nieuniknione, nadzwyczajne, nieprzewidywalne i pozostające poza kontrolą okoliczności, których skutków nie można było uniknąć mimo podjęcia wszelkich rozsądnych działań, o okres jej trwania.
W razie braku dostępności Produktu lub o przesunięciu daty premiery Produktu Przedpremierowego, Kupujący jest o tym informowany, a następnie może wyrazić zgodę na wydłużenie czasu realizacji Zamówienia niż wskazany w pkt 6 niniejszego paragrafu, albo zrezygnować z zamówionego Produktu lub z całości Zamówienia. W przypadku braku dostępności Produktów, szacowany czas realizacji Zamówienia ustalany jest indywidualnie z Kupującym, przy czym wynosi on średnio 21 dni roboczych.
Sprzedawca zastrzega sobie prawo do anulowania Zamówienia, jeżeli Kupujący – pomimo wezwania – nie uzupełnił w terminie 3 dni braków wymaganych do skutecznej realizacji Zamówienia, z uwzględnieniem § 6 pkt 6 Regulaminu.
Czas realizacji Zamówienia na Produkty Przedpremierowego zależny jest od daty premiery, wskazanej w opisie Produktu Przedpremierowego – rozpoczęcie realizacji Zamówienia na Produkty Przedpremierowe następuje najpóźniej na dzień przed datą premiery Produktu Przedpremierowego,
Produkty Specjalne nie są wysyłane na adres Kupującego, lecz dostępne są do pobrania w wersji elektronicznej za pośrednictwem Sklepu internetowego (sekcja Moje konto / Moje produkty DIGITAL) po dokonaniu płatności przez Kupującego, z zastrzeżeniem postanowień § 6 Regulaminu.
PŁATNOŚCI
1. Kupujący może podczas składania Zamówienia – wedle swojego uznania – wybrać jeden z następujących sposobów płatności za zamówione Produkty:
a) Płatność gotówką lub kartą płatniczą przy odbiorze osobistym
b) Płatność przelewem zwykłym lub internetowym na rachunek bankowy Sprzedawcy – Zamówienie jest wysyłane nie wcześniej niż w momencie zaksięgowania pełnej kwoty na rachunku bankowym Sprzedawcy.
c) Płatność kartą płatniczą (Visa, Visa Electron, MasterCard, Maestro, American Express) – Zamówienie jest wysyłane nie wcześniej niż w momencie pozytywnego wyniku autoryzacji pełnej kwoty za Zamówienie.
d) Płatność internetowa – PayU.
e) Płatność za pobraniem – Zamówienie jest wysyłane niezwłocznie, z uwzględnieniem § 5 pkt 6 i 8 Regulaminu.
2. W przypadku wyboru jednego ze sposobów płatności, o których mowa w lit. a-c powyżej, jeżeli Kupujący nie dokona płatności w terminie 3 dni od daty potwierdzenia Zamówienia, Sprzedawca może wezwać Kupującego do dokonania płatności w terminie nie krótszym niż 3 dni. W razie niezastosowania się do wezwania we wskazanym terminie, Sprzedawca może anulować Zamówienie, informując o tym Kupującego drogą mailową lub telefoniczną.
3. W przypadku wybrania sposobu płatności, o którym mowa w pkt c- e), realizacja Zamówienia następuje niezwłocznie po jego złożeniu (dotyczy sytuacji, w których Produkt dostępny jest w magazynie i nie obejmuje zamówień składanych w soboty, niedziele oraz dni ustawowo wolne od pracy).
4. W razie opóźnienia w płatności przez Kupującego będącego Przedsiębiorcą, Sprzedawcy przysługują odsetki ustawowe za opóźnienie w transakcjach handlowych oraz koszty odzyskiwania należności zgodnie z przepisami ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych.
DOSTAWA.
- Kupujący może podczas składania Zamówienia – wedle swojego uznania – wybrać jeden z następujących sposobów odbioru zamówionych Produktów:
- odbiór osobisty zamówionych Produktów po wcześniejszej konsultacji ze Sprzedawcą pod adresem wskazanym przez Sprzedawcę
- odbiór zamówionych Produktów w paczkomacie InPost
- dostarczenie Produktów na adres Kupującego podany podczas składania Zamówienia przez Pocztę Polską, z zastrzeżeniem, że dotyczy wyłącznie Zamówień składanych na adres poza granicami Polski
- Koszty dostawy naliczane są zgodnie z aktualnymi cennikami dostaw i zależą od wagi oraz rozmiarów przesyłki. Kupujący jest informowany o kosztach dostawy przed złożeniem Zamówienia. W przypadku wysyłki Produktu poza granice kraju, koszt dostawy ustalany jest indywidualnie na podstawie szacunkowego ciężaru paczki i kraju przeznaczenia.
- Koszty dostawy ponosi Kupujący,
- Kupujący zobowiązuje się do odebrania wysłanego Produktu.
- Kupujący będący Przedsiębiorcą obowiązany jest do sprawdzenia przesyłki w obecności kuriera lub pracownika Poczty Polskiej w momencie jej doręczenia, z wyłączeniem Przedsiębiorcy, o którym mowa w § 2 pkt 9 Regulaminu.
- Kupującemu będącemu Konsumentem oraz Przedsiębiorcy, o którym mowa w § 2 pkt 9 Regulaminu, Sprzedawca zaleca sprawdzenie przesyłki w obecności kuriera bądź pracownika Poczty Polskiej. Niesprawdzenie przesyłki nie wstrzymuje ewentualnej reklamacji, o której mowa w § 8 Regulaminu, jednakże w przypadku dokonania takiej weryfikacji procedura reklamacyjna będzie znacznie usprawniona.